Taalkeuze

Nederlands Nederlands Deutsch Deutsch

Gastenboek

  • 23-08-2017 - Ik wil graag weten of alle kaas van Aurora gemaakt...  lees meer
  • 09-08-2017 - dank voor uw reactie op mijn vorige vraag. Maar nu...  lees meer
  • 07-08-2017 - Beste Francien,

    Demeter bedrijven moeten een (zo) gesloten (mogelijke) kringloop hebben,...  lees meer
Plaats een bericht
  • Logo Aurora
  • milieudefensie
  • Oxfam Novib
  • Allemaal lokaal

Algemene voorwaarden

Artikel 1. Nederlands recht

1.1 Op onze voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.

1.2 Als u met ons een verbintenis aangaat, betekent dit tegelijkertijd dat u onze voorwaarden aanvaardt. Eventuele wijzigingen hierin geschieden op schriftelijke basis.

1.3 De winkel op www.mijnwebwinkel.nl/winkel/aurorawebshop is een initiatief, van Aurora ingeschreven bij de k.v.k onder nummer 12019035, BTW nummer NL.8075.79.087.B01

Artikel 2. Overeenkomsten

2.1 Wij behouden ons het recht voor om prijzen en teksten te wijzigen. Derhalve zijn onze aanbiedingen en teksten vrijblijvend te noemen.

Artikel 3. Product

Wijzigingen in prijs en specificaties door fabrikant / importeur doorgevoerd, alsmede kleine kleurafwijkingen voorbehouden.

Artikel 4. Levering

4.1 Aurora verzendt een bevestiging per e-mail zodra de bestelling verstuurd wordt. In deze e-mail vindt u ook een Track & Trace code, zodat u ten allen tijde kan achterhalen waar de bestelling zich bevindt.

4.2 Bestellingen worden, wanneer u uw kaaspakket voor maandag 12.00 uur besteld, op woensdag verstuurd.

4.3 De bezorging van producten wordt verzorgd door Post NL of DHL.

4.4 Indien de ontvanger niet thuis is bij aflevering zijn er een aantal mogelijkheden die de bezorger kan ondernemen:

De koerier neemt het pakket retour en zal de eerstvolgende bezorgdag een nieuwe poging ondernemen;
De koerier geeft het pakket af bij één van uw buren;
De koerier geeft het pakket af bij het dichtstbijzijnde Postkantoor/servicepunt. Hier kan het pakket de eerstvolgende werkdag worden opgehaald.

In alle gevallen zal de koerier een kaart in de brievenbus achterlaten waarop de ondernomen actie is aangegeven.

4.5 Aurora-kaas kan niet garanderen dat het voorraadbeheer van de webshop altijd up-to-date is. Het kan voorkomen dat een product niet geleverd kan worden. De klant ontvangt het bedrag terug op zijn rekening binnen twee weken, en een creditnota.

Artikel 5. Prijzen en betalingen

5.1 De geldige prijzen zijn die op het moment van bestellen zichtbaar zijn in de webshop van Aurora-kaas. Alle prijzen zijn inclusief BTW, verpakkingsmateriaal en verzendkosten.

5.2 Betaling kan met behulp van IDEAL geschieden of via vooraf overmaken.

Heeft u toegang tot internetbankieren bij uw bank? Dan kunt u zonder speciale software gebruik maken van iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op het internet.

iDEAL wordt ondersteund door :

ABN Amro ASN Bank Friesland Bank ING Bank Rabobank RegioBank Tridos Bank Van Lanschot Bankiers

iDEAL is een onafhankelijke betalingspartner die op een veilige wijze de transactie tussen u en aurorawebshop plaats laat vinden. Wanneer u uw bestelling afrondt, betaalt u via het officiële iDEAL scherm. Dit betekent dus een veilige verbinding en een veilige transactie. U kunt snel, simpel en veilig betalen via de bekende interface van internetbankieren. Uw bestelling wordt direct verwerkt. Tevens is het gebruik van iDEAL bij de webshop van aurorawebshop kosteloos.

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

Bekijk uw winkelwagen en wijzig eventueel het gewenste aantal artikelen.
Klik op de button “Uw gegevens” en vul deze volledig in.
Klik vervolgens op “verzenden”.

Selecteer de optie “Betaling via internetbankieren” en selecteer uw bank.
Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. Binnen een paar seconden nadat u de betaling heeft goedgekeurd is de transactie succesvol afgerond. Het bedrag wordt direct van uw rekening geboekt.

Artikel 6. Voorbehoud van eigendomsrecht

Het eigendomsrecht gaat pas over, indien u al hetgeen op grond van enige overeenkomst aan Aurora verschuldigd bent, heeft voldaan. Het risico ter zake van de producten gaat reeds op het moment van de aflevering over.

Artikel 7. Klachtenprocedure

Indien u uw kaaspakket in beschadigde toestand ontvangt, dan wel kazen ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 24 uur na bezorging aan ons kenbaar te maken. Hiertoe kunt u een mail sturen naar webshop@aurora-kaas.com. Onze klantenservice zorgt ervoor dat uw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.

Artikel 8. Privacy

De persoonsgegevens die u via onze website www.mijnwebwinkel.nl/winkel/aurorawebshop aan ons verstrekt, bijvoorbeeld door een bestelling te plaatsen, leggen wij vast in een bestand dat door ons vertrouwelijk en in overeenstemming met alle toepasselijke privacy regelgeving wordt behandeld. Uw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld.

Artikel 9. Uitsluitingen

In geval er sprake is van overmacht (niet-toerekenbare mogelijkheid om een verplichting na te komen), behoudt Aurora zich het recht voor om naar eer en geweten te handelen.



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)